Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Întrebări frecvente

Care sunt modalitățile de plată a facturii?

Factura Orange Romania Communications (servicii fixe)

1. Plata online

Factura poate fi achitata online, la sectiunea My Orange Fix. Cardul trebuie să aibă activată opţiunea de plată online. În cazul în care nu ai activată această opţiune, trebuie să te adresezi băncii emitente.

2. Plata prin debit direct

Dacă ai cont bancar la Alpha Bank, BCR, BRD Groupe Société Générale,  Banca Transilvania, CEC Bank, GarantiBank, ING Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, First Bank, Raiffeisen Bank sau UniCredit Bank, poţi semna un contract prin care împuterniceşti banca să facă plata facturii tale, în mod automat, la data scadentă, fără comision.

3. Plata la bancomat (ATM)

Plăteşti fără comision la Alpha Bank, BCR, BRD Groupe Société Générale, Banca Transilvania, First Bank, UniCredit Bank şi la GarantiBank, prin scanarea codului de bare de pe factură, întreaga reţea de bancomate fiind prevăzută cu cititor cod de bare.

4. Plata în numerar – plăteşti fără comision la:

  • Magazinele Orange Romania *
  • Băncile:  Alpha Bank, BRD Groupe Société Générale, CEC Bank, Credit Europe Bank, Banca Centrală Cooperatistă CREDITCOOP, UniCredit Bank.
  • Punctele de încasare PayPoint şi un-doi Centru de plăţi.
  • Rețeaua Westaco Express.

Pentru efectuarea plăţii este necesară prezentarea facturii Orange Romania Communications S.A. (cu excepţia magazinelor Orange Romania).  Îţi recomandăm să păstrezi chitanţa.

*În magazinele Orange Romania plata se poate efectua atât în numerar, cât şi prin card bancar.

5. Plata prin ordin de plată*

Pentru ca plata să poată fi alocată contului tău, te rugăm să menţionezi codul de facturare (cod abonat) pe ordinul de plată. Conturile bancare în care poţi face plata facturii Orange Romania Communications S.A. sunt următoarele:

Alpha Bank RO46 BUCU 0134 9308 2511 RO02
BCR RO51 RNCB 0080 0029 7151 0001
BRD Group Société Générale RO76 BRDE 450S V052 8310 4500
Banca Transilvania RO21 BTRL 0450 1601 8560 28XX
CEC Bank RO20 CECE B312 N4RO N207 5487
Banca Centrală Cooperatistă CREDITCOOP RO10 CRCO X410 0410 0002 2041
First Bank RO89 PIRB 4228 7058 3100 2000
GarantiBank RO82 UGBI 0000 5120 0093 4RON
ING Bank RO77 INGB 0001 0000 0000 0123
Intesa Sanpaolo Bank RO97 WBAN 2511 0004 4950 0037
OTP Bank RO48 OTPV 1120 0061 0185 RO02
Raiffeisen Bank RO10 RZBR 0000 0600 0653 7916
UniCredit Bank RO24 BACX 0000 0000 0003 1313
Sau în contul deschis la A.T.C.P. Mun. Bucureşti, RO82 TREZ  7005 069X XX00 0532, pentru unităţile bugetare.
*Plăţile prin ordin de plată pot fi purtătoare de comisioane bancare. Beneficiezi de internet-banking şi mobile-banking la partenerii care oferă aceste servicii.

 

Ce informații găsesc în contul personal My Orange Fix?

În My orange Fix ai acces la datele aferente numărului tău de telefon Orange Romania Communications S.A. şi/ sau la informaţiile asociate codului tău de facturare Orange Romania Communications S.A., precum și la serviciile și extraoptiunile active. De asemenea, poţi face modificări la nivelul contului.

 Ai acces la istoricul acțiunilor şi comenzilor efectuate din My Orange Fix.

  1. Dacă utilizezi un abonament persoană fizică, ai posibilitatea să:
  • vizualizezi informații despre abonament, servicii și optiuni și statusul acestora
  • afli informațiile de la InfoCost
  • activezi servicii și opţiuni
  • vizualizezi informații despre facturi și să le plătești  
  • afli codul PUK1
  • prelungești sau optimizezi contractul
  1. Dacă ai un abonament persoană juridică Orange Romania Communications S.A ai posibilitatea să:
  • utilizezi un cont unic cu drepturi de tip Administrator care îţi permite să:
    • vizualizezi informații şi faci modificari de opţiuni sau servicii pentru codurile de facturare asociate;
    • vizualizezi şi plăteşti facturi pentru codurile de facturare asociate
Cum îmi creez cont My Orange Fix pentru persoană fizică?

Pentru a crea un cont My Orange Fix pentru persoană fizică trebuie să accesezi fix.orange.ro şi să completezi formularul cu următoarele informaţii:

  • Număr de telefon/Cod de abonat - Completează codul de abonat fix de forma Rxxxxxxxxxxxx sau numărul de telefon mobil dacă eşti abonat Orange Fix. Dacă nu eşti client persoană fizică, te rugăm să ne laşi în acest câmp un număr de telefon de contact
  • Dacă ai completat un cod de abonat sau un număr de telefon Orange Fix valid, în pasul următor vei completa adresa de e-mail şi parola. Dacă nu ai completat un cod de abonat sau un număr de telefon din reţeaua Orange Fix în primul pas, vei completa de asemenea câmpurile "Nume" şi "Prenume"
  • Adresa email – foloseşte o adresă de email validă, la care ai acces, şi pe care nu ai deja un alt cont Orange Fix
  • Parola (aceasta trebuie să conţină minim 8 caractere, minim 1 litera mare, minim 1 cifră, minimum un caracter special)
  • Confirmare parola
  • Bifează că ai citit şi eşti de acord cu Termenii şi condiţile de utilizare

După ce ai completat formularul vei primi un email pe adresa introdusă la înregistrare. Pentru a activa contul trebuie să confirmi adresa de email accesând link-ul primit. Acest link este valabil 30 de minute de la primirea email-ului de confirmare. În caz că nu îl accesezi în 30 de minute va trebui să reiei procesul de înregistrare.

După ce ai activat contul te poţi loga oricând cu adresa de email şi parola folosite la înregistrare.

Cum îmi creez cont My Orange Fix pentru persoană juridică?
  • Accesează secţiuneaMy Orange Fix şi selectează opţiunea Creează cont.
  • Alege opţiunea Persoană Juridică.
  • Completează codul fiscal al companiei pe care o reprezinţi şi selectează butonul Verifică.
  • Selectează una dintre variantele de validare ale Administratorului companiei (Reprezentant Legal) - numărul de telefon mobil sau adresa e-mail şi apasă butonul Următorul pas.
  • Introdu codul de validare din 4 cifre primit pe numărul de telefon / adresa de e-mail selectate la pasul anterior şi selectează butonul Verificare cod. Valabilitatea acestui cod este de 30 de minute. În cazul în care au trecut mai mult de 30 de minute de la trimiterea codului, iar acesta a expirat, selectează opţiunea Retrimite codul şi un alt cod va fi trimis.
  • Crează contul My Orange Fix, completând formularul afişat cu urmatoarele:
    • adresa de e-mail care va fi utilizată ca user pentru logarea în contul My Orange Fix
    • parola de logare în My Orange Fix
    • bifează că ai citit Termenii şi condiţiile de utilizare
    • Selectează butonul Urmatorul pas.
  • Pe adresa de e-mail solicitată la pasul anterior pentru a se utiliza ca user My Orange Fix se va trimite un mail cu un link de validare.
  • După selectarea acestui link, contul My Orange Fix va fi creat si personalizat cu serviciile active pe contul companiei pe care o reprezinti.

După ce ai activat contul te poţi loga oricând cu adresa de email si parola selectate, folosind butonul Intra in contul tau pe fix.orange.ro.

Cum sunt anunțat de emiterea unei noi facturi electronice?

La 3 zile de la emiterea facturii vei fi informat despre datele noii facturi prin următoarele modalități:

  • un mesaj pe numărul tău de telefon
  • un e-mail la adresa cu care ţi-ai configurat factura electronică
Cum îmi pot vedea factura online?

Indiferent dacă ai sau nu serviciul eBill activ, vei putea accesa factura din My Orange Fix, secțiunea “Factura mea”.

Pot opta să primesc factura doar în format electronic?

Poți solicita ca factura să se emită doar în format electronic din My Orange Fix, secțiunea “Factura” sau prin apel la Serviciul de Relații cu Clienții (300).

Pot efectua plăți în avans pentru serviciile furnizate de Orange Romania Communications?

Poți plăti în avans doar dacă ai facturile achitate la zi. Suma plătită în avans se va scădea din facturile care urmează să se emită.

Cum îmi pot reînnoi abonamentul Orange Romania Communications S.A. din site-ul fix.orange.ro?

Prelungirea contractului poate fi procesată cu cel mult 60 de zile înainte de expirarea perioadei contractuale. Pentru aceasta, titularul contractului sau reprezentantul legal, în cazul abonaților persoane juridice, trebuie să acceseze My Orange Fix, secțiunea „Loialitate”.

Poți alege una din următoarele oferte de loialitate:

  • Discount la achiziționarea unui telefon/accesoriu
  • Minute naționale lunare
  • Discount la factura lunară.

Daca esti client persoana juridica, te rugam sa apelezi Serviciul de relatii cu clientii la numarul de telefon 1921.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului fix.orange.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.

Salutare!

Veștile bune pentru afacerea ta ajung cel mai rapid pe e-mail.

Abonează-te la newsletterul de business pentru noi oferte, promoții și beneficii exclusive.

Vreau newsletterul

Portează-te la Telekom Romania Communications în 3 pași!

1: Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi: