Factura Orange Romania (servicii fixe)
1. Plata online
Factura poate fi achitata online, la sectiunea My Orange Fix. Cardul trebuie să aibă activată opţiunea de plată online. În cazul în care nu ai activată această opţiune, trebuie să te adresezi băncii emitente.
2. Plata prin debit direct
Dacă ai cont bancar la Alpha Bank, BCR, BRD Groupe Société Générale, Banca Transilvania, CEC Bank, ING Bank, Raiffeisen Bank sau UniCredit Bank, poţi semna un contract prin care împuterniceşti banca să facă plata facturii tale, în mod automat, la data scadentă, fără comision.
3. Plata la bancomat (ATM)
Plăteşti fără comision la Alpha Bank, BCR, BRD Groupe Société Générale, Banca Transilvania și la UniCredit Bank.
4. Plata în numerar – plăteşti fără comision la:
Pentru efectuarea plăţii este necesară prezentarea facturii Orange Romania S.A. (cu excepţia magazinelor Orange Romania). Îţi recomandăm să păstrezi chitanţa.
*În magazinele Orange Romania plata se poate efectua atât în numerar, cât şi prin card bancar.
5. Plata prin ordin de plată*
Pentru ca plata să poată fi alocată contului tău, te rugăm să menţionezi codul de facturare (cod abonat) pe ordinul de plată. Conturile bancare în care poţi face plata facturii Orange Romania S.A. sunt următoarele:
Alpha Bank | RO46 BUCU 0134 9308 2511 RO02 |
BCR | RO51 RNCB 0080 0029 7151 0001 |
BRD Group Société Générale | RO76 BRDE 450S V052 8310 4500 |
Banca Transilvania | RO21 BTRL 0450 1601 8560 28XX |
CEC Bank | RO20 CECE B312 N4RO N207 5487 |
Banca Centrală Cooperatistă CREDITCOOP | RO10 CRCO X410 0410 0002 2041 |
ING Bank | RO77 INGB 0001 0000 0000 0123 |
Raiffeisen Bank | RO10 RZBR 0000 0600 0653 7916 |
UniCredit Bank | RO24 BACX 0000 0000 0003 1313 |
Sau în contul deschis la A.T.C.P. Mun. Bucureşti, RO02 TREZ 7005 069X XX00 0711, pentru unităţile bugetare. | |
*Plăţile prin ordin de plată pot fi purtătoare de comisioane bancare. Beneficiezi de internet-banking şi mobile-banking la partenerii care oferă aceste servicii. |
În My orange Fix ai acces la datele aferente numărului tău de telefon Orange Romania S.A. şi/ sau la informaţiile asociate codului tău de facturare Orange Romania S.A., precum și la serviciile și extraoptiunile active. De asemenea, poţi face modificări la nivelul contului.
Ai acces la istoricul acțiunilor şi comenzilor efectuate din My Orange Fix.
Pentru a crea un cont My Orange Fix pentru persoană fizică trebuie să accesezi fix.orange.ro şi să completezi formularul cu următoarele informaţii:
După ce ai completat formularul vei primi un email pe adresa introdusă la înregistrare. Pentru a activa contul trebuie să confirmi adresa de email accesând link-ul primit. Acest link este valabil 30 de minute de la primirea email-ului de confirmare. În caz că nu îl accesezi în 30 de minute va trebui să reiei procesul de înregistrare.
După ce ai activat contul te poţi loga oricând cu adresa de email şi parola folosite la înregistrare.
După ce ai activat contul te poţi loga oricând cu adresa de email si parola selectate, folosind butonul Intra in contul tau pe fix.orange.ro.
La 3 zile de la emiterea facturii vei fi informat despre datele noii facturi prin următoarele modalități:
Indiferent dacă ai sau nu serviciul eBill activ, vei putea accesa factura din My Orange Fix, secțiunea “Factura mea”.
Poți solicita ca factura să se emită doar în format electronic din My Orange Fix, secțiunea “Factura” sau prin apel la Serviciul de Relații cu Clienții (300).
Poți plăti în avans doar dacă ai facturile achitate la zi. Suma plătită în avans se va scădea din facturile care urmează să se emită.
Veștile bune pentru afacerea ta ajung cel mai rapid pe e-mail.
Abonează-te la newsletterul de business pentru noi oferte, promoții și beneficii exclusive.
Vreau newsletterul
Lasă-ne adresa ta de e-mail și ești primul care află când devine disponibil acest produs.
Știai că avem aplicație mobilă My Orange? Vezi aici beneficiile
Pentru a reseta parola, completează numele de utilizator
Un e-mail a fost trimis către tine cu instrucțiunile de resetare a parolei.
Te rugăm să încerci mai târziu.
Pentru a beneficia în continuare de oferte personalizate, avem nevoie de acordul tău în scopul prelucrării datelor personale. Află mai multe aici
Pentru a beneficia în continuare de oferte personalizate, avem nevoie de acordul tău în scopul prelucrării datelor personale. Află mai multe aici